יום שישי, 5 במרץ 2021

על סליחה ואהבה - On Holiness

לבני משפחתנו, חברותינו וחברינו היקרים,  בפרשת  כי תשא שנקרא מחר מופיעה אחת התפילות המרכזיות  הנאמרות בימי הסליחות ששיאן בתפילת נעילה  של  יום הכיפורים. מדובר בהתגלות השניה של ה' אל משה אחרי חטא העגל, כאשר האל  אומר למשה לפסול את הלוחות השניים.  חכמי התלמוד מתארכים את האירוע הזה ביום הכיפורים, שהפך ליום של פיוס וסליחה. התפילה עצמה  (י"ג מידות של רחמים) נאמרה למשה על ידי ה' וחכמים ראו בה "מתכון" לסליחה ולכפרה, וכך לשון התלמוד (ראש השנה יז, ע"ב) : "מְלַמֵּד שֶׁנִּתְעַטֵּף הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא כִּשְׁלִיחַ צִבּוּר וְהֶרְאָה לוֹ לְמֹשֶׁה סֵדֶר תְּפִלָּה, אָמַר לוֹ: כׇּל זְמַן שֶׁיִּשְׂרָאֵל חוֹטְאִין, יַעֲשׂוּ לְפָנַי כַּסֵּדֶר הַזֶּה וַאֲנִי מוֹחֵל לָהֶם". דומני שהיכולת לסלוח ולזכות לסליחה תלויה באימוץ תודעה של אמפתיה, שהיא תנאי בסיסי לקשר. והיא כנראה תכונה "אלוהית" שעלינו להפנים ולפתח  כדי שנוכל לאהוב.שבת של שלום, אמפתיה, סליחה ואהבהפנחס, ציפי ומשפחתםhttp://pinchaspeace.blogspot.comולכבודו של רבי אלימלך מליז'נסק (נפטר בכ"א באדר)  : אדרבה, תן בלבנו שנראה כל אחד מעלת חברינו, ולא חסרונם -  בביצוע: רונה קינן, חמי רודנר, מיקה קרני ועוד   https://www.youtube.com/watch?v=9noxGO7eGuw לכבודה של נורית זרחי תבל"א, כלת פרס ישראל לספרות ושירה תשפ"א - אישה אחת גרה בתוך אבטיח- ביצוע: חוה אלברשטייןhttps://www.youtube.com/watch?v=q1z6-kHD9qw&list=PLHXZz4OjokqPeG4zaMyQi_dBk67vPJKFg ולכבוד שבת - שיר העמק-  נתן אלתרמן - ביצוע: אריק איינשטייןhttps://www.youtube.com/watch?v=Tbs8VFNdFpU                                                                                 Dear Family and Friends, When Moshe saw the people of Israel dancing around the golden calf, he broke the Tablets of Testimony (Luchot Haberith) and threw them down. I didn't see any commentator blaming Moshe for doing this; on the contrary: the Midrash and Rashi are praising him. Maybe this teaches us that any concrete object, even if "G'd's script is engraved on it", shouldn't be an object of adoration and worship; There isn't anything in this world - no person, no stone, no grave, no land, no building - that can be considered Holy; holiness cannot be perceived with our senses, since it's something we cannot possess, control or reach. We can try to be as human as possible, contribute to a more human society and hence strive as much as possible towards the Unreachable Other. Shabbat Shalom to allPinchas, Tzippie and Family   http://pinchaspeace.blogspot.com   ולכבודו של רבי אלימלך מליז'נסק (נפטר בכ"א באדר)  : אדרבה, תן בלבנו שנראה כל אחד מעלת חברינו, ולא חסרונם -  בביצוע: רונה קינן, חמי רודנר, מיקה קרני ועוד   https://www.youtube.com/watch?v=9noxGO7eGuw לכבודה של נורית זרחי תבל"א, כלת פרס ישראל לספרות ושירה תשפ"א - אישה אחת גרה בתוך אבטיח- ביצוע: חוה אלברשטייןhttps://www.youtube.com/watch?v=q1z6-kHD9qw&list=PLHXZz4OjokqPeG4zaMyQi_dBk67vPJKFg ולכבוד שבת - שיר העמק-  נתן אלתרמן - ביצוע: אריק איינשטייןhttps://www.youtube.com/watch?v=Tbs8VFNdFpU

תגובה 1:

ALIZA ACHAZYAH אמר/ה...

אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה בזמן האחרון וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי מאוד עצובה ואבדה בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עובר, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריכה לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאמרה שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זאת לאחר השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, רק ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמור על היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.