יום שישי, 18 באוקטובר 2013

אל תשלח...

לבני משפחתנו, חברותינו וחברינו היקרים,

ואולי הפסוק שיש לזכור  מהפרשה אותה נקרא מחר הוא : "אל תשלח ידך אל הנער". נראה לי שמילים "אלוהיות"  אלו שמנעו מאברהם להרוג את יצחק בנו, נאמרות לכל אדם בכל דור ודור. כל אדם אחראי לקול האלוהי אליו הוא מוכן להקשיב ולהבחין בינו לבין קולות הדורשים ממנו, בשם האלוהים לעשות מעשה לא מוסרי.
שבת שלום לכולכם
פנחס, ציפי ומשפחתם

Dear Family and Friends,

Maybe the most important words of the Torah section we'll read tomorrow are: "Do Not Raise a Hand Against the Boy". These Divine words stopped Avraham from killing Yitzhak, but are also universal and eternal. Every person  has the resposibilty  to make the distinction between Divine  voices; this responsibility involves understanding that an authentic Divine voice cannot ask you to perform something immoral.
Shabbat Shalom to all
Pinchas, Tzippie and Family 
http://pinchaspeace.blogspot.com  -- הצילום הפעם הוא של נהר ה"סטריפא" בבוצ'אץ, עיר הולדתו של ש"י עגנון
This picture of the Strippa River in Butchatch, Agnon's native village, was taken 2 weeks ago.

תגובה 1:

ALIZA ACHAZYAH אמר/ה...

אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בקסמי אהבה או כישופים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר ALABA היה ממש עוצמתי, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, מאהבים וכסף קסם, קסמים או קסמים לצורך עבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי והגיע אלי והתנצלתי שהכל הוסדר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר ALABA פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם להעביר לו WhatsApp בכתובת +2349071995123.