יום שישי, 13 בנובמבר 2020

דבריהם הם זכרונם - Corrective Experience

בני משפחתנו, חברותינו וחברינו היקרים, בתחילת פרשת חיי שרה שנקרא מחר, מספרת לנו התורה שאברהם קונה חלקת קבר בקריית ארבע היא חברון וקובר את שרה במערת המכפלה, בה יקברו כל האבות והאמהות, חוץ מרחל. לעומת זאת, בסוף ספר דברים    מספרת לנו התורה על משה רבינו: "ולא ידע איש את קבורתו עד היום הזה". הגאון מוילנא , בפירושו לתיקוני הזוהר (ותודה למו"ר וידידי הרב דניאך אפשטיין שהכיר לי את המקור הזה) כותב שמשה רבינו "קבור" במשנה. דומני שקריאה זו מתכתב עם דברי  התלמוד הירושלמי המובאים ברמב"ם: "אין עושים נפשות (מצבות) לצדיקים, דבריהם הם זכרונם". משה רבינו "קבור" במשנה, כלומר: בתרבות מתפתחת המחברת בין עבר, הווה ועתיד  ואולי בא הדבר ללמדנו שהמסורת התרבותית, ההלכתית והרוחנית שלנו היא במילים ולא בקברים. לפני כשבוע, הלכו לעולמם המשורר נתן זך  והרב יונתן זקס ז"ל. מעטים יפקדו את מקום קבורתם, אך שירתו של זך ותורתו של הרב זקס ימשיכו לחיות בתוכינו.שבת של שלום, בריאות ותורת חיים,פנחס, ציפי ובני משפחתם http://pinchaspeace.blogspot.com  ציפור שניה (ראיתי ציפור רבת יופי)- נתן זך - לחן: מישה סגל,  ביצוע: חוה אלברשטייןhttps://www.youtube.com/watch?v=oJl45mlionI לא בחיל,  לא בכוח- מכינת צהליhttps://www.youtube.com/watch?v=OkWPpeoz1MU -- English Different from Hebrew Dear Family and Friends, Maybe the Torah section we'll read tomorrow isa "corrective experience" of what happened last week; the destructionof Sedom, the banishment of Hagar and Yishmael and the Akeda.At the end of Haye Sarah, we'll meet Yitzhakat "Beer laHay Roei", where according to the Midrash, he broghtHagar-Keturah back to his father and afterwards, he and Yishmael buried Avrahamtogether.This seems to be a total reconciliation. Couldthat happen if Sarah didn’t die?Shabbat Shalom to all,Pinchas, Tzippie and Family http://pinchaspeace.blogspot.com     ציפור שניה (ראיתי ציפור רבת יופי)- נתן זך - לחן: מישה סגל,  ביצוע: חוה אלברשטייןhttps://www.youtube.com/watch?v=oJl45mlionI לא בחיל,  לא בכוח- מכינת צהליhttps://www.youtube.com/watch?v=OkWPpeoz1MU

תגובה 1:

ALIZA ACHAZYAH אמר/ה...

אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה בזמן האחרון וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי עצוב מאוד ואבדתי בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עוברת, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאמרה שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, פשוט ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמור על היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.