יום שישי, 20 בנובמבר 2020

הקול והדיים Wells of Hope and Peace

לבני משפחתנו, חברותינו וחברינו היקרים,כשיעקב, המחופש לעשו, מגיע ליצחק אביו, אומר יצחק, אחרי ששמע את קולו ומישש אותו: "הַקֹּל֙ ק֣וֹל יַעֲקֹ֔ב וְהַיָּדַ֖יִם יְדֵ֥י עֵשָֽׂו ". דומני שגם אם המקרא מייחס תכונות אלו  לשני התאומים יעקב ועשו, ניתן לראות ב"יעקב" ועשו"  ארכיטיפים, כאשר בכל אדם ובכל חברה יש "יעקביות ועשויות"; ביוון העתיקה היו שתי תרבויות: אתונה וספרטה. יש "קול", והוא התרבות, הרוח, המילים, האנושיות של אדם, ויש "ידיים", המייצגים את הכוח, הצבאי, הפוליטי, הכלכלי. יש צורך בשניהם גם לאדם וגם לכל קבוצה או עם. השאלה היא רק מה גובר ושולט על מה; והרצוי שהוא שהקול ישלוט על הידיים, שהרוח תשלוט על הכוח ותפעיל אותו בצורה מתאימה ונכונה, כדי שהידיים המושטות יפגשו ידיים אחרות, וכדברי עמיחי: גם האגרוף היה פעם יד פתוחה ואצבעות.שבת של פנים וידיים מושטות ומחבקותפנחס, ציפי ומשפחתםhttp://pinchaspeace.blogspot.com תן לי יד- מילים: עלי מוהר, לחן: יוני רכטר- ביצוע: חוה אלברשטייןhttps://www.youtube.com/watch?v=yAUl0iZ5u2Eולכבוד דליה רביקוביץ שיום הולדתה חל השבועשובי לביתך- מילים: דליה רביקוביץ- לחן: שם טוב לוי, ביצוע: אביב בכר והדס קליינמן עם מארק אליהוhttps://www.youtube.com/watch?v=TS6RXIF_wc8 באר בשדה: מילים ולחן: עמנואל זמיר- ביצוע: להקת עמנואל זמיר https://www.youtube.com/watch?v=LKPh5XJjmg8 Dear Family and Friends, Tomorrow, we'll read about Yitzhak, thepost-traumatic survivor.Among other issues we'll read about the wellshe digged at the same places where his father had digged them before.Two of them aroused a conflict between him andthe local owners of the land and perhaps the names Yitzhak gives them symbolizehis relation to them as well as the fact that they are conflictuous.Nevertheless, Yitzhak digs until there is nodispute about the 3rd well. Does his post-traumatic identityinfluence his appreciation of life and peace?Shabbat Shalom to allPinchas, Tzippie and Family תן לי יד- מילים: עלי מוהר, לחן: יוני רכטר- ביצוע: חוה אלברשטיין https://www.youtube.com/watch?v=yAUl0iZ5u2Eולכבוד דליה רביקוביץ שיום הולדתה חל השבועשובי לביתך- מילים: דליה רביקוביץ- לחן: שם טוב לוי, ביצוע: אביב בכר והדס קליינמן עם מארק אליהוhttps://www.youtube.com/watch?v=TS6RXIF_wc8 באר בשדה: מילים ולחן: עמנואל זמיר- ביצוע: להקת עמנואל זמיר https://www.youtube.com/watch?v=LKPh5XJjmg8

תגובה 1:

ALIZA ACHAZYAH אמר/ה...

אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג בצורה מוזרה, חוזר הביתה בזמן האחרון וכבר לא מבלה איתי, והוא התגרש ממני. אז נעשיתי עצוב מאוד ואבדתי בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על DR ALABA מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שאני עוברת, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: dralaba3000@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול לוותר על הכישוף להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שהייתי צריך לומר באמצע הלילה בזמן שהוא מטיל את כישוף האהבה. זה היה נס 48 שעות אחר כך בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שעשה ואמר לי שהוא מוכן לגמרי לתמוך בי בכל דבר שארצה. התקשרתי במהירות ל- ALABA וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע, והוא גם הכין ושלח לי תרופה שאמרה שהיא תרפא כל מחלה או זיהום לא רצויות שמונעות ממני להרות ואז הורה לי על כך. איך להשתמש בזה לפני שפוגשים את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ובשורש הילידים הזה, כעבור כמה שבועות התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, פשוט ילדתי ​​ילד ב -1 לחודש זה. אני מבטיח להודיע ​​לכל העולם על ד"ר אלבא כדי לשמור על היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת זאת בלתי אפשרית, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צרו קשר עם ד"ר אלבא דוא"ל: dralaba3000@gmail.com או צרו קשר עם מספר הוואטסאפ שלו: +2349071995123, הוא אלוהים שנשלח להחזיר מאהבים אבודים ולהביא לך אושר.